Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Hyundai Tucson I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • SUV-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 CRDi (113KM)
  • 2.0 CRDi (140KM)
  • 2.0 CVVT (141KM)
  • 2.0 CRDi (150KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna-4

Wersja

Rozwiń
  • GL Comfort
  • GL Active
  • GLS Elegance
  • GLS Elegance Plus
Pokaż więcej (4)

Lista konfiguracji:

SUV-5d Benzyna 2.0 CVVT (141KM) Manualna-5 GL Comfort (2005) (do 9.04.2006) SUV-5d Benzyna 2.0 CVVT (141KM) Manualna-5 GLS Elegance (2005) (do 9.04.2006) SUV-5d Benzyna 2.0 CVVT (141KM) Manualna-5 GL Active (2005) (do 9.04.2006)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
184 187 lub  194
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
8.8 8.9 9.2 10.1 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.9 6.2 6.6 6.7 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
7.0 7.1 8.0 lub  8.2

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Hyundai Tucson I SUV-5d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Hyundai Tucson I SUV-5d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 8.8, 8.9, 9.2, 10.1, 10.4, 10.6
  • poza miastem (l/100km): 5.9, 6.2, 6.6, 6.7, 6.8

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Hyundai Tucson I SUV-5d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 7.0, 7.1, 8.0, 8.2.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.