Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Isuzu D-Max I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Pickup-2d Kabina wydłużona
  • Pickup-2d Kabina krótka
  • Pickup-4d Kabina podwójna

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.5 (136KM)
  • 3.0 (163KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-4

Wersja

Rozwiń
  • LS
  • L
  • L / AC Granit
  • LS The Rock
Pokaż więcej (1)

Lista konfiguracji:

Pickup-4d Kabina podwójna Diesel 2.5 (136KM) Manualna-5 LS 2WD (2009) (do 28.02.2010) Pickup-2d Kabina wydłużona Diesel 3.0 (163KM) Manualna-5 LS 4WD (2009) (do 28.02.2010) Pickup-2d Kabina wydłużona Diesel 3.0 (163KM) Automatyczna-4 LS 4WD (2009) (do 28.02.2010)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
196 210 213 222 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
9.3 9.6 9.8 10.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
6.3 7.0 7.1 7.2 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
7.4 8.0 8.1 8.4 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Isuzu D-Max I Diesel?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Isuzu D-Max I Diesel wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 9.3, 9.6, 9.8, 10.5, 10.9
  • poza miastem (l/100km): 6.3, 7.0, 7.1, 7.2, 7.9

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Isuzu D-Max I Diesel, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 7.4, 8.0, 8.1, 8.4, 9.0.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.