Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Kia Optima II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Sedan-4d

Paliwo

Zwiń
  • Hybryda Benzyna
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 1.7 VGT (136KM)
  • 2.0 DOHC (165KM)
  • 2.0 Hybrid (190KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna-6

Wersja

Zwiń
  • M
  • L
  • XL
Data wycofania z cennika: 6.10.2013

Lista konfiguracji:

Sedan-4d Benzyna 2.0 DOHC (165KM) Automatyczna-6 L (do 6.10.2013) Sedan-4d Benzyna 2.0 DOHC (165KM) Automatyczna-6 M (do 6.10.2013) Sedan-4d Benzyna 2.0 DOHC (165KM) Automatyczna-6 XL (do 6.10.2013)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
123 133 158 162 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.7 6.1 7.9 9.3 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.5 4.9 5.3 5.6 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.1 5.3 6.0 7.0 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Kia Optima II Sedan-4d Benzyna Manualna-6 XL?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Kia Optima II Sedan-4d Benzyna Manualna-6 XL wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.7, 6.1, 7.9, 9.3, 10.3
  • poza miastem (l/100km): 4.5, 4.9, 5.3, 5.6, 6.1

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Kia Optima II Sedan-4d Benzyna Manualna-6 XL, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.1, 5.3, 6.0, 7.0, 7.6.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.