Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747656872116 3.0.14

Lancia Delta III - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-5d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 1.4 (120KM)
  • 1.4 T-Jet (120KM)
  • 1.4 T-Jet (140KM)
  • 1.4 Turbo (140KM)
Pokaż więcej (6)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna Sportronic-6
  • Automatyczna Selectronic-6

Wersja

Zwiń
  • Platino
  • Steel
  • Silver
  • Gold
Pokaż więcej (5)
Data wycofania z cennika: 1.01.2011

Lista konfiguracji:

Hatchback-5d Benzyna 1.4 T-Jet (120KM) Manualna-6 Argento (do 1.01.2011) Hatchback-5d Benzyna 1.4 T-Jet (150KM) Manualna-6 Oro (do 1.01.2011) Hatchback-5d Benzyna 1.4 T-Jet (150KM) Manualna-6 Platino (do 1.01.2011)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
120 139 156 lub  165
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.7 6.9 8.7 lub  9.2
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.9 4.3 5.4 lub  5.7
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.6 5.3 6.6 lub  7.0

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Lancia Delta III Hatchback-5d Benzyna Manualna-6 Platino?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Lancia Delta III Hatchback-5d Benzyna Manualna-6 Platino wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.7, 6.9, 8.7, 9.2
  • poza miastem (l/100km): 3.9, 4.3, 5.4, 5.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Lancia Delta III Hatchback-5d Benzyna Manualna-6 Platino, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.6, 5.3, 6.6, 7.0.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.