Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

LDV Maxus I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Furgon-4d SWB LR
  • Furgon-4d SWB HR
  • Furgon-4d LWB HR
  • Furgon-4d LWB XHR
Pokaż więcej (3)

Paliwo

Zwiń
  • Diesel

Silnik

Zwiń
  • 2.5 CRD (95KM)
  • 2.5 CRD (120KM)
  • 2.5 CRD (135KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5

Wersja

Zwiń
  • 3500
  • 3200
  • 2800
Data wycofania z cennika: 31.10.2012

Lista konfiguracji:

Furgon-4d LWB HR Diesel 2.5 CRD (95KM) Manualna-5 2800 (do 31.10.2012) Furgon-4d LWB HR Diesel 2.5 CRD (95KM) Manualna-5 3200 (do 31.10.2012) Furgon-4d LWB HR Diesel 2.5 CRD (95KM) Manualna-5 3500 (do 31.10.2012)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
230 lub  240
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
10.2 lub  10.8
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
7.9 lub  8.2
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
8.8 lub  9.2

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma LDV Maxus I Furgon-4d SWB LR Diesel Manualna-5 2800?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla LDV Maxus I Furgon-4d SWB LR Diesel Manualna-5 2800 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 10.2, 10.8
  • poza miastem (l/100km): 7.9, 8.2

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla LDV Maxus I Furgon-4d SWB LR Diesel Manualna-5 2800, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 8.8, 9.2.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.