Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Lexus IS II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kabrio-2d
  • Sedan-4d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.2 (150KM)
  • 2.2 (177KM)
  • 2.5 (208KM)
  • 5.0 (423KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna-6
  • Automatyczna SPDS-8

Wersja

Rozwiń
  • 250 Classic Tour
  • Comfort
  • Elegance
  • Sport
Pokaż więcej (17)

Lista konfiguracji:

Sedan-4d Benzyna 2.5 (208KM) Automatyczna-6 250 Classic Tour (do 3.06.2013) Sedan-4d Benzyna 2.5 (208KM) Manualna-6 250 Elegance (do 31.08.2010) Sedan-4d Benzyna 2.5 (208KM) Automatyczna-6 250 Elegance (do 12.09.2012)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
134 144 168 194 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
6.3 6.8 7.9 11.8 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.7 5.1 5.4 6.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.4 5.5 7.2 8.4 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Lexus IS II ?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Lexus IS II wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 6.3, 6.8, 7.9, 11.8, 12.7, 13.5, 16.8
  • poza miastem (l/100km): 4.7, 5.1, 5.4, 6.5, 7.0, 7.7, 8.3

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Lexus IS II , zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.4, 5.5, 7.2, 8.4, 9.1, 9.8, 11.4.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.