Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Maserati GranCabrio I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kabrio-2d

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Rozwiń
  • 4.7 (450KM)
  • 4.7 (460KM)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Automatyczna-6

Wersja

Rozwiń
  • -
  • Sport
  • MC

Lista konfiguracji:

Kabrio-2d Benzyna 4.7 (450KM) Automatyczna-6 (do 11.06.2018) Kabrio-2d Benzyna 4.7 (460KM) Automatyczna-6 Sport (do 11.06.2018) Kabrio-2d Benzyna 4.7 (460KM) Automatyczna-6 MC (do 11.06.2018)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
337
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
22.5
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
9.8
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
14.5

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Maserati GranCabrio I Kabrio-2d Benzyna Automatyczna-6?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Maserati GranCabrio I Kabrio-2d Benzyna Automatyczna-6 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 22.5
  • poza miastem (l/100km): 9.8

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Maserati GranCabrio I Kabrio-2d Benzyna Automatyczna-6, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 14.5.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Jaka jest norma emisja Maserati GranCabrio I Kabrio-2d Benzyna Automatyczna-6?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Maserati GranCabrio I Kabrio-2d Benzyna Automatyczna-6 posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.