Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Mazda2 II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-3d
  • Hatchback-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.3 (75KM)
  • 1.3 (84KM)
  • 1.3 (86KM)
  • 1.4 (68KM)
Pokaż więcej (3)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-4

Wersja

Rozwiń
  • Sport & Style
  • Trend & Fun
  • Comfort
  • Exclusive
Pokaż więcej (5)

Lista konfiguracji:

Hatchback-3d Benzyna 1.3 (86KM) Manualna-5 Exclusive Plus (do 15.02.2009) Hatchback-5d Benzyna 1.3 (86KM) Manualna-5 Exclusive Plus (do 30.10.2010) Hatchback-5d Benzyna 1.3 (84KM) Manualna-5 Exclusive Plus (do 14.05.2014)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
107 110 115 119 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.0 5.1 6.2 6.4 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.5 3.7 4.2 4.3 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.1 4.2 5.0 5.1 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Mazda2 II ?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Mazda2 II wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.0, 5.1, 6.2, 6.4, 6.9, 7.3, 7.6, 8.1
  • poza miastem (l/100km): 3.5, 3.7, 4.2, 4.3, 4.7, 4.8, 5.3

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Mazda2 II , zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.1, 4.2, 5.0, 5.1, 5.2, 5.7, 5.8, 6.3.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.