Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747656872116 3.0.14

Mazda MX-5 IV - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kabrio-2d
  • Kabrio-2d RF

Paliwo

Zwiń
  • Benzyna

Silnik

Zwiń
  • 2.0 (160KM)
  • 1.5 (131KM)
  • 1.5 (132KM)
  • 1.5 (132KM)
Pokaż więcej (2)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6
  • Automatyczna-6

Wersja

Zwiń
  • SkyENERGY
  • Prime-Line
  • SkyFreedom
  • SkyPassion
Pokaż więcej (9)
Data wycofania z cennika: 30.09.2018

Lista konfiguracji:

Kabrio-2d Benzyna 2.0 (160KM) Manualna-6 SkyENERGY (do 30.09.2018)
Emisja | Zużycie paliwa
Norma emisji
EU6
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
161
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
9.3
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.5
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
6.9

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Mazda MX-5 IV Kabrio-2d Benzyna 2.0 (160KM) Manualna-6 SkyENERGY?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Mazda MX-5 IV Kabrio-2d Benzyna 2.0 (160KM) Manualna-6 SkyENERGY wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 9.3
  • poza miastem (l/100km): 5.5

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Mazda MX-5 IV Kabrio-2d Benzyna 2.0 (160KM) Manualna-6 SkyENERGY, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 6.9.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Jaka jest norma emisja Mazda MX-5 IV Kabrio-2d Benzyna 2.0 (160KM) Manualna-6 SkyENERGY?

Na terenie Unii Europejskiej dla nowych samochodów sprzedawanych na jej terenie obowiązują przepisy z dopuszczalną normą emisji spalin. Model Mazda MX-5 IV Kabrio-2d Benzyna 2.0 (160KM) Manualna-6 SkyENERGY posiada normę EU6.

Artykuły dotyczące spalania

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Nowa Skoda Elroq RS 2025 – flagowa wersja

Najnowszy model z rodziny „eresek” ma gniazdo ładowania zamiast wlewu paliwa. Kierowca maszyny liczyć może na maksymalną moc 340 koni mechanicznych oraz dynamiczny start od zera do stu kilometrów na godzinę w około 5,4 sekundy. Ceny Elroqa RS nie są jeszcze znane.