Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Mercedes CLC C203 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Coupe-3d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.6 (129KM)
  • 1.6 Blue (129KM)
  • 1.8 K (143KM)
  • 1.8 K (184KM)
Pokaż więcej (4)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-6

Wersja

Rozwiń
  • 350
  • 250
  • 230
  • 220
Pokaż więcej (3)

Lista konfiguracji:

Coupe-3d Benzyna 1.8 K (184KM) Manualna-6 200 (do 3.04.2011) Coupe-3d Benzyna 1.8 K (143KM) Manualna-6 180 (do 3.04.2011) Coupe-3d Benzyna 1.6 (129KM) Manualna-6 160 (do 31.01.2010)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
152 156 169 172 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.7 7.8 9.7 9.8 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.7 4.8 5.3 5.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.8 5.9 7.1 7.2 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Mercedes CLC C203 Coupe-3d Manualna-6?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Mercedes CLC C203 Coupe-3d Manualna-6 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.7, 7.8, 9.7, 9.8, 11.0, 13.3, 13.6, 13.7
  • poza miastem (l/100km): 4.7, 4.8, 5.3, 5.5, 5.7, 5.9, 6.7, 6.8, 7.0

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Mercedes CLC C203 Coupe-3d Manualna-6, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.8, 5.9, 7.1, 7.2, 7.7, 7.8, 9.2, 9.3, 9.5.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.