Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Nissan Micra III K12 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-3d
  • Hatchback-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.2 (65KM)
  • 1.2 (80KM)
  • 1.4 (88KM)
  • 1.5 dCi (65KM)
Pokaż więcej (4)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-4

Wersja

Rozwiń
  • Visia
  • Visia+
  • Wersja specjalna
  • Winter Edition
Pokaż więcej (9)

Lista konfiguracji:

Hatchback-3d Benzyna 1.4 (88KM) Manualna-5 Tekna (do 9.01.2004) Hatchback-5d Benzyna 1.4 (88KM) Manualna-5 Tekna (do 9.01.2004) Hatchback-5d Benzyna 1.4 (88KM) Automatyczna-4 Tekna (do 9.01.2004)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
125 128 139 143 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.3 5.4 5.6 7.4 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.0 4.3 4.5 5.1 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.5 4.6 4.7 4.8 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Nissan Micra III K12 ?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Nissan Micra III K12 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.3, 5.4, 5.6, 7.4, 7.9, 8.2, 8.6, 8.7
  • poza miastem (l/100km): 4.0, 4.3, 4.5, 5.1, 5.4, 5.7, 5.8

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Nissan Micra III K12 , zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 5.9, 6.3, 6.6, 6.8.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.