Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Nissan X-Trail II T31 - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • SUV-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 (140KM)
  • 2.0 dCi (150KM)
  • 2.0 dCi (173KM)
  • 2.5 (169KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna 4x4-6
  • Automatyczna CVT 4x4-6
  • Automatyczna 4x4-6

Wersja

Rozwiń
  • XE
  • SE
  • LE
  • I-Way
Pokaż więcej (1)

Lista konfiguracji:

SUV-5d Benzyna 2.0 (140KM) Manualna 4x4-6 SE (do 31.12.2010) SUV-5d Benzyna 2.5 (169KM) Manualna 4x4-6 LE (do 31.03.2009) SUV-5d Benzyna 2.5 (169KM) Automatyczna CVT 4x4-6 LE (do 31.03.2009)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
168 188 190 198 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.8 8.7 9.1 9.3 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.5 5.9 6.2 6.3 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
6.4 7.1 7.4 8.1 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Nissan X-Trail II T31 SUV-5d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Nissan X-Trail II T31 SUV-5d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.8, 8.7, 9.1, 9.3, 10.5, 11.1, 12.0, 13.0
  • poza miastem (l/100km): 5.5, 5.9, 6.2, 6.3, 6.7, 7.3, 7.7

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Nissan X-Trail II T31 SUV-5d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 6.4, 7.1, 7.4, 8.1, 8.7, 9.3, 9.6.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.