Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Peugeot 607 I - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Sedan-4d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 HDI (110KM)
  • 2.0 (138KM)
  • 2.2 HDI (136KM)
  • 2.2 (160KM)
Pokaż więcej (1)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Automatyczna-4

Wersja

Rozwiń
  • -
  • Ebene/Diamant/Titane
  • Ebene/Diamant/Titane Pack
  • Ivoire
Pokaż więcej (1)

Lista konfiguracji:

Sedan-4d Benzyna 2.2 (160KM) Manualna-5 Ebene/Diamant/Titane Pack (do 3.10.2005) Sedan-4d Benzyna 2.2 (160KM) Automatyczna-4 Ebene/Diamant/Titane Pack (do 3.10.2005) Sedan-4d Benzyna 3.0 (208KM) Manualna-5 Ebene/Diamant/Titane Pack (do 3.10.2005)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
8.0 8.2 8.9 9.8 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.8 5.0 5.5 5.8 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.9 6.2 6.7 7.2 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Peugeot 607 I Sedan-4d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Peugeot 607 I Sedan-4d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 8.0, 8.2, 8.9, 9.8, 12.7, 13.4, 13.9, 14.4
  • poza miastem (l/100km): 4.8, 5.0, 5.5, 5.8, 7.1, 7.2, 7.4, 7.8

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Peugeot 607 I Sedan-4d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.9, 6.2, 6.7, 7.2, 9.2, 9.4, 9.8, 10.2.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.