Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Renault Megane III Generation - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.5 dCi (85KM)
  • 1.5 dCi FAP (90KM)
  • 1.5 dCi FAP (95KM)
  • 1.6 (100KM)
Pokaż więcej (1)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5

Wersja

Rozwiń
  • Generation
  • Authentique

Lista konfiguracji:

Hatchback-5d Benzyna 1.6 (110KM) Manualna-5 Generation (do 2.11.2010) Hatchback-5d Benzyna 1.6 (100KM) Manualna-5 Generation (do 31.01.2012) Hatchback-5d Benzyna 1.6 (100KM) Manualna-5 Generation (do 28.03.2013)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
115 119 120 lub  155
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.3 5.6 8.8 lub  8.9
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
4.0 4.1 5.3 lub  5.5
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.4 4.5 4.6 6.5 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Renault Megane III Generation Hatchback-5d Manualna-5?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Renault Megane III Generation Hatchback-5d Manualna-5 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.3, 5.6, 8.8, 8.9
  • poza miastem (l/100km): 4.0, 4.1, 5.3, 5.5

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Renault Megane III Generation Hatchback-5d Manualna-5, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.4, 4.5, 4.6, 6.5, 6.8.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.