Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Renault Twingo II - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Hatchback-3d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 1.2 (60KM)
  • 1.2 16V (75KM)
  • 1.2 TCE (100KM)
  • 1.5 dCi (65KM)
Pokaż więcej (1)

Skrzynia biegów

Zwiń
  • Manualna-5

Wersja

Rozwiń
  • Access
  • Authentique
  • Wind
  • Rip Curl
Pokaż więcej (6)

Lista konfiguracji:

Hatchback-3d Benzyna 1.2 16V (75KM) Manualna-5 Wind (do 1.01.2012) Hatchback-3d Benzyna 1.6 16V (133KM) Manualna-5 RS (do 1.01.2012) Hatchback-3d Benzyna 1.6 16V (133KM) Manualna-5 Sport (do 4.03.2011)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
113 119 130 132 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
5.2 7.1 7.3 7.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
3.8 4.6 4.7 lub  5.6
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
4.3 5.1 5.5 5.7 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Renault Twingo II Hatchback-3d Manualna-5?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Renault Twingo II Hatchback-3d Manualna-5 wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 5.2, 7.1, 7.3, 7.5, 8.8
  • poza miastem (l/100km): 3.8, 4.6, 4.7, 5.6

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Renault Twingo II Hatchback-3d Manualna-5, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 4.3, 5.1, 5.5, 5.7, 6.7, 6.8.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.