Kia Sorento z usterką grzałki PTC
W wybranych egzemplarzach Kii Sorento (kod modelowy UM), wyposażonych w silnik Diesla, może dojść do nadmiernego wzrostu temperatury w okolicach grzałki PTC i awarii urządzenia, co wynika z uszkodzenia konektora złącza.
Według komunikatu opublikowanego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, problem dotyczy samochodów wyprodukowanych w okresie od maja 2014 do lutego 2020 roku. Na polskim rynku generalny importer wytypował do sprawdzenia 3798 egzemplarzy Kii Sorento.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Przedstawicielstwo marki KIA powiadomi klientów o zaistniałej sytuacji i zamiarze wykonania stosownych czynności przez pracowników autoryzowanej sieci serwisowej. Chodzi o oględziny pojazdu i aktualizację logiki działania grzałki PTC, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia konektora złącza PTC nastąpi wymiana grzałki oraz odpowiedniej wiązki.