Lexus RZ Outdoor Concept do jazdy w terenie
Lexus pokazał prototyp terenowej wersji elektrycznego RZ o nazwie RZ Outdoor Concept.
RZ Outdoor Concept wyposażony jest w 2 silniki elektryczne, które łącznie generują moc 313 KM. Przenoszona jest ona na wszystkie koła przy pomocy napędu DIRECT4. W porównaniu ze standardowym modelem, długość nowego prototypu wzrosła o 25 mm (do 4830 mm), a wysokość o 20 mm (do 1655 mm). Szerokość pozostała bez zmian (1895 mm).
Auto ma 18-calowe felgi z oponami AT w rozmiarze 265/60R18, zmieniony przedni zderzak wraz z osłoną, a także dodatkowe oświetlenie: jedną listwę LED na dachu, a drugą na środku przedniego zderzaka. Uzupełnieniem zestawu są dwa reflektory marki KC zlokalizowane w rogach zderzaka. Tylny zderzak został zmieniony, dodano również hak holowniczy, umożliwiający zamontowanie bagażnika rowerowego.
Lexus RZ Outdoor Concept to drugi model koncepcyjny na bazie elektrycznego RZ-a. Wcześniej, podczas salonu w Tokio, Lexus pokazał odmianę RZ Sport Concept o mocy zwiększonej do 408 KM.