Nowy Peugeot Rifter 2024 – tak wygląda po liftingu
Odświeżona wersja francuskiego kombivana wyróżnia się nie tylko istotnymi modyfikacjami stylistycznymi, ale również usprawnieniami o charakterze konstrukcyjnym. Rifter zyskał ponadto nowy blask dzięki odcieniom lakieru: zielony Sirkka oraz niebieski Kiama.
Poliftingowy Peugeot Rifter zwraca uwagę zmienionym kształtem deski rozdzielczej, która została wyposażona w dziesięciocalowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości. Zamontowano go w górnej części konsoli środkowej. Wnikliwy obserwator zatrzyma też wzrok na mającej nowy kształt kierownicy. Jest ona wykończona skórą i ma funkcję podgrzewania. Użytkownik podłączy telefon do stacji multimedialnej, korzystając z interfejsu Android Auto lub Apple Car Play.
Nowy Rifter będzie oferowany w dwóch wersjach różniących się długością nadwozia (4,4 lub 4,7 metra). W zależności od tego parametru zmienia się oczywiście rozstaw osi, co oznacza więcej miejsca dla pasażerów. Jak wskazują dane techniczne, bagażnik powinien pomieścić od 775 litrów do maksymalnie nawet 4000 litrów ze złożonymi siedzeniami w wersji przedłużonej. Moc silnika, tak jak poprzednio, sięga 100 kW (w przeliczeniu to 136 KM). Akumulatory trakcyjne o pojemności 50 kWh można naładować do 80% stanu w pół godziny pod warunkiem, że skorzystamy z publicznej stacji 100 kW.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
W samochodzie francuskiej marki pompa ciepła stanowi zasadniczo element wyposażenia standardowego. Wraz z ulepszeniami układu napędowego zasięg pojazdu wzrósł do 320 kilometrów na jednym ładowaniu (pomiar w cyklu mieszanym WLTP).