Prestiżowe MG7 dostępne w Rosji
W ciągu ostatnich tygodni znacząco wzrosła liczba modeli marki MG, oferowanych na rynku motoryzacyjnym w Rosji. Jednym z debiutantów jest limuzyna o linii nadwoziowej liftbacka. Wyposażono ją w silnik 2.0 turbo o mocy 261 koni mechanicznych.
Nowe MG7, dostępne do zamawiania na rynku rosyjskim dzięki ofercie Mir-Distributor, mierzy 4884 milimetry długości, a sylwetką nadwozia przypomina chociażby samochody ze stajni Audi. Uwagę zwracają przetłoczenia na drzwiach i pokrywie komory silnika, agresywnie stylizowany pas przedni z dużymi wlotami powietrza, bezramkowe szyby, efektowny wzór oświetlenia oraz układ wydechowy z czterema końcówkami.
Na liście opcji figurują chociażby 19-calowe felgi aluminiowe z zaciskami Brembo, reflektory diodowe, przesuwany dach panoramiczny, wyświetlacz przezierny, tapicerka ze skóry Nappa, oświetlenie nastrojowe z 256 ustawieniami barwy czy automatycznie obsługiwana klapa bagażnika, pod którą kryje się 375-litrowy schowek. Dwulitrowy silnik turbo współpracuje z dziewięciostopniową przekładnią automatyczną ZF. Średnie zużycie paliwa zaczyna się według producenta na poziomie około 6,9 l/100 km.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Jak wynika z informacji na stronie Mir-Distributor, ceny katalogowe „siódemki” startują od 3,7 mln rubli, co w przeliczeniu dawałby kwotę poniżej 150 tys. złotych. Warto dodać, że w Polsce oferta produktowa brandu nie jest tak rozbudowana. Obejmuje hybrydowe MG3, czyli hatchbacka o gabarytach zbliżonych do Toyoty Yaris, elektryczny kompakt MG4 oraz dwa crossovery: ZS i HS. Wisienką na torcie jest sportowe MG Cyberster, które w topowej konfiguracji uzyskuje moc 510 koni mechanicznych. Według bazy danych IBRM Samar, po jedenastu miesiącach bieżącego roku importer chińsko-brytyjskiej marki zebrał na swoim koncie 5846 nowych rejestracji, czyli prawie tyle samo co przykładowo Citroen.