Fiat Grande Panda 1.2 turbo (100 KM) – cena
Debiutująca w ofercie sprzedażowej, benzynowa wersja Grande Pandy to połączenie sześciobiegowej skrzyni manualnej oraz trzycylindrowego silnika 1.2 turbo, który uzyskuje moc rzędu stu koni mechanicznych oraz do 205 niutonometrów momentu obrotowego. Najtańsza z wersji wyposażeniowych kosztuje 72 300 złotych.
Nowy Fiat Grande Panda bazuje na multienergetycznej platformie Smart Car – podobnie jak chociażby siostrzany model Citroen C3. Najpierw do oferty trafiła pełna wersja elektryczna (44 kWh/113 KM), której ceny startują z poziomu 110 tys. złotych. Następnie dodano konfiguracje z silnikiem 1.2 Hybrid (110 KM) oraz 48-woltowym akumulatorem litowo-jonowym. Tak skompletowany samochód włoskiej marki kosztuje bazowo od 79 900 złotych. Ostatnim elementem układanki jest natomiast wersja benzynowa 1.2 turbo (100 KM/205 KM) z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Poniżej zestawienie wszystkich dostępnych już w sprzedaży konfiguracji.
Fiat Grande Panda – ceny wersji:
- Pop 1.2 turbo (100 KM) m6: 72 300 złotych
- Icon 1.2 turbo (100 KM) m6: 78 300 złotych
- La Prima 1.2 turbo (100 KM) m6: 89 300 złotych
- Pop 1.2 Hybrid (110 KM) eDCT6: 79 900 złotych
- Icon 1.2 Hybrid (110 KM) eDCT6: 86 800 złotych
- La Prima 1.2 Hybrid (110 KM) eDCT6: 97 800 złotych
- Red 44 kWh (113 KM): 110 000 złotych
- La Prima 44 kWh (113 KM): 125 000 złotych
Podstawowa wersja wyposażeniowa Pop zawiera takie elementy jak chociażby szesnastocalowe felgi stalowe, klimatyzację manualną, uproszczony zestaw cyfrowych wskaźników o przekątnej dziesięciu cali, uchwyt na smartfona oraz sześć poduszek powietrznych i tylne czujniki parkowania. Odmiana Icon obejmuje dodatkowo m.in. pełne oświetlenie ledowe z przodu i z tyłu, tempomat, multimedia z 10,25-calowym ekranem dotykowym, bezprzewodowy interfejs do klonowania zawartości smartfona, klamki i lusterka boczne w kolorze czarnym, jak również tylny spojler. Topowy wariant La Prima rozpoznamy natomiast do siedemnastocalowych alufelgach, desce rozdzielczej wykończonej włókanami bambusowymi, klimatyzacji automatycznej, kamerze cofania, przyciemnianych szybach czy relingach dachowych.
Całość wieńczy paleta siedmiu kolorów nadwozia: biały Gelato, czarny Cinema, czerwony Passione, lazurowy Acqua, zółty Limone, niebieski Lago lub brązowy Luna. Tymczasem jak wskazuje raport IBRM Samar, do końca sierpnia Włosi zarejestrowali nad Wisłą łącznie prawie 1,5 tys. nowych osobówek. W powyższej puli udział przypadający na Grande Pandę oscyluje w granicach siedemnastu procent.