Maja Kuczyńska reklamuje Nissana
Mai Kuczyńskiej wręczono kluczyki do hybrydowego crossovera Nissan Juke N-Sport o mocy 143 koni mechanicznych. Tym samym mistrzyni świata w indoor-skydivingu i gwiazda mediów społecznościowych dołącza do grona „ambasadorów” japońskiej marki.
Indoor skydiving polega na wykonywaniu skomplikowanych akrobacji w tunelu aerodynamicznym. Maja Kuczyńska sięgnęła po tytuł mistrzyni świata w tej dyscyplinie pod koniec kwietnia bieżącego roku. Prywatnie sportsmenka promuje w Polsce markę Nissan, która w ramach współpracy przekazała kluczyki do samochodu Juke N-Sport 1.6 Hybrid (143 KM). Wyposażony w automatyczną skrzynią biegów pojazd zdobią żółty lakier nadwozia i kontrastowe, czarne wstawki. Na liście wyposażenia znajdziemy chociażby funkcję hamowania awaryjnego z możliwością wykrywania pieszych i rowerzystów, monitoring mijanych znaków drogowych, bezprzewodowy moduł Apple CarPlay/Android Auto czy nagłośnienie Bose z głośnikami umieszczonymi w zagłówkach foteli.
Tymczasem jak wynika z bazy danych IBRM Samar, do końca kwietnia br. dystrybutor azjatyckiej marki zarejestrował w naszym kraju około 4,5 tys. nowych osobówek. Osiągnięty wynik daje Japończykom miejsce w drugiej dziesiątce rankingu importerów nad Wisłą. Bestsellerem w gamie pozostaje Nissan Qashqai, która stanowi niemal siedemdziesiąt procent łącznej sprzedaży!