Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747901390991 3.0.14

Maja Kuczyńska reklamuje Nissana

Ciekawostki
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
2 Cze '25
Maja Kuczyńska reklamuje NissanaŹródło: Nissan

Mai Kuczyńskiej wręczono kluczyki do hybrydowego crossovera Nissan Juke N-Sport o mocy 143 koni mechanicznych. Tym samym mistrzyni świata w indoor-skydivingu i gwiazda mediów społecznościowych dołącza do grona „ambasadorów” japońskiej marki.

Indoor skydiving polega na wykonywaniu skomplikowanych akrobacji w tunelu aerodynamicznym. Maja Kuczyńska sięgnęła po tytuł mistrzyni świata w tej dyscyplinie pod koniec kwietnia bieżącego roku. Prywatnie sportsmenka promuje w Polsce markę Nissan, która w ramach współpracy przekazała kluczyki do samochodu Juke N-Sport 1.6 Hybrid (143 KM). Wyposażony w automatyczną skrzynią biegów pojazd zdobią żółty lakier nadwozia i kontrastowe, czarne wstawki. Na liście wyposażenia znajdziemy chociażby funkcję hamowania awaryjnego z możliwością wykrywania pieszych i rowerzystów, monitoring mijanych znaków drogowych, bezprzewodowy moduł Apple CarPlay/Android Auto czy nagłośnienie Bose z głośnikami umieszczonymi w zagłówkach foteli.

Źródło: Nissan

Tymczasem jak wynika z bazy danych IBRM Samar, do końca kwietnia br. dystrybutor azjatyckiej marki zarejestrował w naszym kraju około 4,5 tys. nowych osobówek. Osiągnięty wynik daje Japończykom miejsce w drugiej dziesiątce rankingu importerów nad Wisłą. Bestsellerem w gamie pozostaje Nissan Qashqai, która stanowi niemal siedemdziesiąt procent łącznej sprzedaży!

Podziel się ze znajomymi