Tak wygląda nowe logo Suzuki
Znana z przywiązania do tradycyjnych wartości marka japońska opracowała nową formę graficzną swojego oficjalnego logotypu. Ostatnia zmiana szyldu Suzuki Motor Corporation miała miejsce dość dawno, bo dwadzieścia dwa lata temu.
Odświeżony logotyp Suzuki stanowi odpowiedź na zmiany, które niesie ze sobą era cyfrowa. Kontury stylizowanej litery „S” zachowano, jednak zamiast dotąd stosowanego chromowania nadającego efekt trójwymiarowości pojawiło się prostsze wykończenie w tonacji połyskującego srebra. Nowy emblemat zostanie zaprezentowane po raz pierwszy na samochodach koncepcyjnych, które ujrzą światło dzienne podczas targów Japan Mobility Show 2025.
Tymczasem jak wskazuje raport IBRM Samar, do końca sierpnia producent z Hamamatsu zarejestrował na polskim rynku łącznie 5415 nowych samochodów. Bestsellerem w ofercie generalnego importera pozostaje Suzuki Vitara, która niezmiennie odpowiada za przeszło czterdzieści procent łącznej sprzedaży marki.