Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1758269668620 3.0.14

Tak wygląda nowe logo Suzuki

Ciekawostki
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
24 Wrz '25 (aktualizacja 25 Wrz '25)
Tak wygląda nowe logo SuzukiŹródło: Suzuki

Znana z przywiązania do tradycyjnych wartości marka japońska opracowała nową formę graficzną swojego oficjalnego logotypu. Ostatnia zmiana szyldu Suzuki Motor Corporation miała miejsce dość dawno, bo dwadzieścia dwa lata temu.

Odświeżony logotyp Suzuki stanowi odpowiedź na zmiany, które niesie ze sobą era cyfrowa. Kontury stylizowanej litery „S” zachowano, jednak zamiast dotąd stosowanego chromowania nadającego efekt trójwymiarowości pojawiło się prostsze wykończenie w tonacji połyskującego srebra. Nowy emblemat zostanie zaprezentowane po raz pierwszy na samochodach koncepcyjnych, które ujrzą światło dzienne podczas targów Japan Mobility Show 2025.

Źródło: Suzuki

Tymczasem jak wskazuje raport IBRM Samar, do końca sierpnia producent z Hamamatsu zarejestrował na polskim rynku łącznie 5415 nowych samochodów. Bestsellerem w ofercie generalnego importera pozostaje Suzuki Vitara, która niezmiennie odpowiada za przeszło czterdzieści procent łącznej sprzedaży marki.

Podziel się ze znajomymi