Suzuki rezygnuje z autorskiego napędu 1.5 Hybrid
Jeszcze do niedawna autorską technologią klasycznej hybrydy Suzuki dysponowały takie modele jak Vitara oraz S-Cross. W ostatnim czasie azjatycki koncern istotnie przebudował jednak swoją gamę produktową.
Jak pamiętają miłośnicy motoryzacji, stosunkowo niedawno modele Suzuki Vitara oraz S-Cross można było swobodnie kupić z konfiguracją napędu 1.4 Boosterjet mHEV (129 KM) i skrzynią manualną lub automatyczną, albo wybrać odmianę 1.5 DualJet Hybrid (116 KM), będący klasyczną, samoładującą się hybrydą. Ten ostatni wariant nie został jednak przez centralę Suzuki przewidziany w palecie na rocznik modelowy 2025.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
W ramach dostosowywania oferty do wymogów normy Euro 6e-Bis zmodyfikowano ponadto parametry napędu 1.4 Boosterjet mHEV, który według oficjalnych danych technicznych uzyskuje teraz maksymalną moc 110 koni mechanicznych. Na liście opcji figuruje poprawiający trakcję układ 4WD. Tymczasem jak wynika z lektury aktualnego raportu IBRM Samar, do końca września Suzuki zarejestrowało prawie sześć tysięcy nowych osobówek. W rankingu importerów producent z Hamamatsu zajmuje miejsce na początku trzeciej dziesiątki, przy czym udział przypadający na modele typu SUV/crossover stanowi u Japończyków około 65%.