Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743498764930 3.0.14

Subaru Forester III - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • SUV-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 D (147KM)
  • 2.0 (150KM)
  • 2.5 (230KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna E-4AT-4
  • Automatyczna-5

Wersja

Rozwiń
  • Basic
  • Trend
  • XA TRE
  • Active
Pokaż więcej (10)

Lista konfiguracji:

SUV-5d Benzyna 2.5 (230KM) Manualna-5 Basic (2009) (do 1.10.2009) SUV-5d Benzyna 2.5 (230KM) Automatyczna-5 Basic (2009) (do 1.10.2009) SUV-5d Benzyna 2.0 (150KM) Manualna-5 Exclusive (2009) (do 1.10.2009)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
155 167 173 174 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.1 7.2 9.4 9.7 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.2 5.8 6.3 6.4 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.9 6.3 7.5 8.4 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Subaru Forester III SUV-5d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Subaru Forester III SUV-5d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.1, 7.2, 9.4, 9.7, 10.9, 11.2, 14.4, 14.5
  • poza miastem (l/100km): 5.2, 5.8, 6.3, 6.4, 6.9, 7.0, 8.2

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Subaru Forester III SUV-5d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.9, 6.3, 7.5, 8.4, 10.5.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.