Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1743462610619 3.0.14

Subaru Outback III - spalanie paliwa

Wybierz konfigurację

Nadwozie

Zwiń
  • Kombi-5d

Paliwo

Rozwiń
  • Benzyna
  • Diesel

Silnik

Rozwiń
  • 2.0 (150KM)
  • 2.5 (165KM)
  • 2.5 (173KM)
  • 3.0 (245KM)

Skrzynia biegów

Rozwiń
  • Manualna-5
  • Manualna-6
  • Automatyczna-4
  • Automatyczna-5

Wersja

Rozwiń
  • 2004
  • Standard
  • Comfort
  • H6
Pokaż więcej (13)

Lista konfiguracji:

Kombi-5d Benzyna 2.5 (165KM) Manualna-5 2004 (2004) (do 1.09.2005) Kombi-5d Benzyna 2.5 (165KM) Automatyczna-5 2004 (2004) (do 1.09.2005) Kombi-5d Benzyna 2.5 (165KM) Manualna-5 Standard (2004) (do 1.09.2005)
Pokaż wszystkie wyfiltrowane konfiguracje
Emisja | Zużycie paliwa
Emisja CO2 według NEDC [g/km]
156 193 204 205 Pokaż więcej
Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]
7.2 11.6 11.7 12.3 Pokaż więcej
Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]
5.2 6.7 6.9 7.5 Pokaż więcej
Zużycie paliwa średnie według NEDC [litry/100 km]
5.9 8.5 8.6 8.7 Pokaż więcej

Najczęściej zadawane pytania

Jakie zużycie paliwa ma Subaru Outback III Kombi-5d?

Według informacji producenta zużycie paliwa dla Subaru Outback III Kombi-5d wygląda następująco:

  • w mieście (l/100km): 7.2, 11.6, 11.7, 12.3, 13.4, 13.9
  • poza miastem (l/100km): 5.2, 6.7, 6.9, 7.5, 7.6

Wartości zależą od wybranej konfiguracji, czyli rodzaju silnika, jego mocy, paliwa. Jeśli interesuje ciebie konkretna konfiguracji określ u góry podstawowe parametry modelu.

Zużycie paliwa wg NEDC

Średnie zużycie paliwa wg NEDC dla Subaru Outback III Kombi-5d, zgodnie z danymi producenta, mierzone w litrach na 100 km wynosi 5.9, 8.5, 8.6, 8.7, 8.9, 9.8, 9.9.

Przeczytaj również Dlaczego auto zużywa tak wiele paliwa?

Artykuły dotyczące spalania

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

Możliwy wyciek paliwa w BMW 5

W wybranych egzemplarzach limuzyny bawarskiej marki premium dokonano niewłaściwego montażu przewodu paliwowego, co w trakcie eksploatacji auta zwiększa ryzyko uszkodzenia elementu na skutek przetarcia i groźnego w skutkach wycieku paliwa.