Ostatnia Astra V kombi opuszcza fabrykę
Brytyjską fabrykę Stellantisa, zlokalizowaną w Ellesmere Port niedaleko Liverpoolu, opuścił ostatni egzemplarz modelu Astra piątej generacji. Jest to czerwone kombi z silnikiem 1.2 turbo i manualną skrzynią biegów.
Dzięki dużym inwestycjom zakład Ellesmere Port stanie się teraz miejscem produkcji następujących modeli: Opel/Vauxhall Combo-e oraz Combo-e Life, Peugeot e-Partner oraz e-Rifter, jak również Citroen e-Berlingo w wersji furgon i kombivan. Przypomnijmy, że w listopadzie ubiegłego roku produkcja seryjna Astry dobiegła końca w fabryce grupy Stellantis w Gliwicach.
Następcą „polskiej” i „brytyjskiej” Astry jest model szóstej generacji, produkowany w całości w Russelsheim (Niemcy). Jego odmiana Sports Tourer może pochwalić się bagażnikiem o maksymalnej pojemności do 1634 litrów. Nowe kombi spod znaku błyskawicy nie jest jeszcze dostępne na naszym rynku. Dla porównania, wariant z nadwoziem typu hatchback kosztuje od 82 900 złotych (1.2/110 KM + man6), a najtańszy diesel oznacza wydatek rzędu 103 900 złotych (1.5/130 KM + man6). Więcej informacji zawiera konfigurator Opel Astra.
Aktualizacja: Właśnie ukazały się ceny oraz informacje dotyczące wyposażenia nowej Astry Sports Tourer. Przejdź do artykułu.