Yamaha XSR125 - jeszcze bardziej retro
Nowa Yamaha XSR125 Legacy bazuje na modelu XSR125. Motocykl przeszedł jednak delikatne zmiany stylistyczne. Wersja Legacy wyróżnia się klasycznymi, szprychowymi kołami, masywniejszymi oponami oraz nowym malowaniem.
W ubiegłym roku Yamaha XSR125 dołączyła do dwucylindrowego XSR700 oraz trzycylindrowego XSR900, należących do rodziny Sport Heritage producenta, jako najmniejsza, jednocylindrowa jednostka. Motocykle te stanowią połączenie ponadczasowego, klasycznego wyglądu z nowoczesną technologią. XSR125 Legacy konstrukcyjnie bazuje na modelu XSR125, jednak japoński producent postanowił mocniej podkreślić klasyczny styl retro jednośladu. Nowa wersja Legacy zyskała czarne, błyszczące malowanie z minimalistycznymi, złotymi elementami na baku. Wygląd uzupełniają szprychowe felgi w kolorze złotym, które nawiązują do wyścigowych maszyn Yamahy z lat 60-tych i 70-tych oraz opony z kostkowym bieżnikiem.
Yamaha XSR125 Legacy (2022) – silnik
Silnik Yamahy XSR125 Legacy to dobrze znana z modeli: XSR125 oraz MT-125 jednocylindrowa jednostka o pojemności 125 cm3, która generuje moc 14,8 KM przy 10 000 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 11,5 Nm przy 8 000 obr./min. Silnik współpracuje z 6-biegową przekładnią.
Yamaha XSR125 Legacy (2022) – cena
Cena nowej Yamahy XSR125 Legacy nie została jeszcze ujawniona. Model XSR 125 z rocznika modelowego 2021 kosztuje od 21 500 zł. Wersja Legacy dostępna będzie w autoryzowanych salonach sprzedaży w czerwcu br. Oferta producenta obejmuje również gamę dodatkowych akcesoriów m.in. wydech firmy Akrapovič, nakładkę na zbiornik paliwa czy bagażnik.
Sprawdź również:
Nowa Yamaha MT-09 – w 2022 dostępna dla posiadaczy kat. A2
Yamaha MT-10 SP 2022 z półaktywnym zawieszeniem