Land Rover nie zniknie z rynku
Szerokim echem odbiły się informacje dotyczące nowej strategii grupy Jaguar Land Rover, która w przyszłości funkcjonować będzie pod szyldem „JLR”. Brytyjsko-hinduski koncern stworzy też cztery filary swoich flagowych marek: Range Rover, Defender, Discovery oraz Jaguar.
„Kluczowym elementem naszej strategii Reimagine jest utworzenie Domu Marek, co jest naturalną ewolucją, mającą na celu uwydatnienie i wzmocnienie wyjątkowości naszych charakterystycznych brytyjskich ikon. Naszą ambicją jest tworzenie angażujących emocjonalnie doświadczeń dla naszych klientów, które z biegiem czasu zbudują długoterminowy, wysoki kapitał dla naszych marek i dadzą stabilność na rynku dla JLR w dłuższej perspektywie - powiedział dyrektor kreatywny Gerry McGovern.
Jak podkreśla magazyn Autocar, plan utworzenia Domu Marek z Range Roverem, Defenderem, Discovery oraz Jaguarem nie oznacza, że przyszłość Land Rovera stoi pod znakiem zapytania. Charakterystyczny owalny emblemat nadal pojawiać się będzie na samochodach brytyjskiego producenta (zapewne będzie to ozdoba atrapy chłodnicy, czyli tak jak dziś), jednak przede wszystkim stanie się on czymś w rodzaju pieczęci zaufania, która wzmacnia wizerunek, firmując pojazdy o wysokich zdolnościach terenowych i sprawdzonej technologii.
Jaguar z zupełnie nowymi modelami
Brytyjsko-hinduski koncern stawia na dynamiczny rozwój Jaguara, który liczyć może na zastrzyk gotówki oraz nowości modelowe. W planach jest opracowanie trzech zupełnie nowych pojazdów elektrycznych, wśród których pojawi się wycenione na około 100 000 funtów auto sportowe. Jak ujawniono, czterodrzwiowy samochód zostanie zbudowany na płycie podłogowej JEA, a zamontowany układ napędowy uczyni go najmocniejszym Jaguarem w historii. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w 2025 roku.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe