Dziwny hałas w Peugeocie 208
W wybranych egzemplarzach małego Peugeota moment dokręcenia nakrętki drążka kierowniczego może być niezgodny ze specyfikacją, co jest przyczyną hałasu dochodzącego z przekładni kierowniczej podczas jazdy, a w skrajnym przypadku mogłoby spowodować utratę kontroli nad pojazdem.
Według komunikatu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na polskim rynku wytypowano do sprawdzenia 124 egzemplarze modelu Peugeot 208 (kod fabryczny P21). Przedstawicielstwo marki powiadomi klientów o zaistniałej sytuacji i zamiarze wykonania stosownych czynności przez pracowników autoryzowanej sieci serwisowej (kontrola geometrii kół osi przedniej i dokręcenie nakrętki zabezpieczającej drążka kierowniczego).

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Zestawienie zbiorcze z informacjami dotyczącymi ogłaszanych na polskim rynku akcji naprawczych pojazdów różnych marek znaleźć można TUTAJ