Nowa Dacia Duster w Polsce. Które wersje mają wzięcie?
SUV rumuńskiej marki znalazł się w gronie finalistów rywalizujących o prestiżową nagrodę „Car of the Year 2025”. Czy to zapowiedź sukcesów nowego Dustera? Generalny importer jest zadowolony z wyników sprzedaży auta w Polsce.
Jak ujawniła polska centrala, do końca października br. największym zainteresowaniem klientów wybierających nowego Dustera cieszyła się topowa wersja Journey. Przypadło na nią aż 53 procent skumulowanej sprzedaży. Drugie miejsce zapewnił sobie wariant wyposażeniowy Extreme, który legitymuje się 20-procentowym udziałem.
W rankingu najpopularniejszych kolorów nadwozia prym wiodą odcienie Sandstone i szary Schiste, stanowiąc odpowiednio 26% i 27% całości. Ciekawostką jest ponadto fakt, że nowa Dacia Duster – pretendentka do europejskiej nagrody Car of the Year 2025 – dobrze sprzedaje się w odmianie silnikowej Eco-G z fabryczną instalacją LPG. Wspomnianą opcję wybrało dotychczas około 53% klientów.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe
Warto dodać, że według raportu IBRM Samar od początku stycznia br. polscy klienci zarejestrowali łącznie ponad 110 tys. kompaktowych SUV-ów. W rankingu bestsellerów segmentu Dacia Duster plasuje się aktualnie na wysokiej, czwartej pozycji z dorobkiem 8029 egzemplarzy.