Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1756117171931 3.0.14

Jest nowa Honda Civic 2025 – ile kosztuje?

Ceny
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
27 Sie '25
Jest nowa Honda Civic 2025 – ile kosztuje?Źródło: Honda

Kompakt japońskiej marki przeszedł delikatne zmiany modernizacyjne. Efekty prac projektantów widać przede wszystkim w aranżacji przedniego pasa Hondy Civic, który ozdobiono agresywniej stylizowanym zderzakiem i nowymi obwódkami lamp. Bazowa wersja auta kosztuje 142 700 złotych.

Źródło: Honda

Civic należy do najbardziej długowiecznych modeli w klasie samochodów kompaktowych. Najnowsza wersja po face-liftingu zwraca uwagę zmienionym kształtem wlotów powietrza. Górny i dolny otwór ozdobiono kratką à la plaster miodu, natomiast agresywnie wyprofilowany zderzak optycznie poszerza i obniża nadwozie. Co ciekawe, Honda zrezygnowała z przednich świateł przeciwmgielnych, chcąc w ten sposób nadać masce minimalistyczny styl. Potencjalni użytkownicy auta mogą jednak spać spokojnie, gdyż ulepszona technologia reflektorów LED wystarczy, aby zapewnić kierowcy optymalną widoczność.

Nowe, 18-calowe felgi aluminiowe typu Diamond Cut są wykonane w dwóch wariantach kolorystycznych: szarym dla wersji wyposażeniowej Advance lub czarne w odmianie Sport. Kabinę ozdobiono natomiast słupkami i podsufitką w ciemnej tonacji, co ma nasuwać skojarzenia z autami klasy premium. Do tego dochodzą matowe, chromowane obwódki nawiewów klimatyzacji oraz 10,2-calowy panel cyfrowych zegarów, które mają wyraźniejszą grafikę.

Źródło: Honda

Nowa Honda Civic 2025 – ceny w Polsce (dostępność od września):

  • Elegance 2.0 e:HEV (184 KM) e-CVT: 142 700 złotych
  • Sport 2.0 e:HEV (184 KM) e-CVT: 147 400 złotych
  • Advance 2.0 e:HEV (184 KM) e-CVT: 161 400 złotych
Źródło: Honda

Dodatkowo wariant Advance jest teraz wyposażony w nastrojowe oświetlenie wnętrza i wnęki na nogi, wersja Sport otrzymuje podgrzewany wieniec kierownicy, zaś poziom Elegance rozbudowano o bezprzewodową ładowarkę telefonu w konsoli środkowej. Podobnie jak w poprzedniej edycji Hondy Civic, napęd zapewnia hybryda 2.0 i-MMD, która współpracuje z bezstopniową skrzynią e-CVT, zapewniając maksymalną moc 184 KM oraz do 315 niutonometrów momentu obrotowego. Dynamiczny sprint od zera do stu kilometrów na godzinę zabiera kierowcy około 7,8 sekundy.

Podziel się ze znajomymi