Udany debiut nowego Lexusa ES w Polsce
Generalny importer mówi o sukcesie pokazów, które odbyły się w sieci dealerskiej japońskiej marki i promowały wejście na rynek nowej wersji modelu Lexus ES. Jak ujawniła centrala, w ramach zorganizowanej akcji zebrano ponad 300 zamówień.
Polscy klienci Lexusa – jako pierwsi w Europie – mogli z bliska obejrzeć limuzynę ES nowej generacji. Seria pokazów premierowych odbyła się we wszystkich salonach marki na terenie Polski. Jak ujawnił generalny importer, zebrano 345 zamówień, z czego aż siedemdziesiąt trzy procent dotyczy wersji z debiutującym w gamie produktowej napędem na cztery koła.
Ciekawostką jest fakt, że „japończyk” – to również novum – doczekał się odmian z układem w pełni elektrycznym. Na prądzie pojadą przednionapędowe ES 350e (224 KM) z zestawem akumulatorów trakcyjnych 76,96 kWh oraz ES 500e, które dysponuje napędem na obie osie, rozwija moc 343 KM, zaś „bateria” ma pojemność 74,96 kWh.
Tymczasem jak wynika z lektury aktualnego raportu IBRM Samar, do końca października japońska marka premium zarejestrowała nad Wisłą około 12,5 tys. nowych osobówek, co w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza wzrost o 5,39 procenta. W rankingu importerów Lexus zajmuje aktualnie niezłą, trzynastą lokatę.

