Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1758269668620 3.0.14

Omoda wprowadza nową politykę serwisową

Ciekawostki
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
21 Paź '25
Omoda wprowadza nową politykę serwisowąŹródło: Omoda

W ramach oferty obowiązującej od października w sieci marek Omoda & Jaecoo, w przypadku braku dostawy części zamiennej w ciągu dnia roboczego, następującego po złożeniu zamówienia, klienci indywidualni będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości 20% na wspomniany artykuł.

„Nowa polityka dotyczy części zamówionych i opłacanych przez klientów indywidualnych w autoryzowanych stacjach obsługi Omoda & Jaecoo, niezwiązanych z naprawami gwarancyjnymi oraz likwidacją szkód wykonywaną z tytułu ubezpieczenia- uściśla Łukasz Kozłowski, dyrektor działu Aftersales Omoda & Jaecoo Polska.

Warto odnotować fakt, że sieć Omoda & Jaecoo liczy aktualnie niemal pięćdziesiąt autoryzowanych stacji obsługi. Tymczasem jak wynika z lektury raportu IBRM Samar, do końca września chińscy producenci sprzedali nad Wisłą łącznie 28 945 nowych osobówek. Palmę pierwszeństwa w segmencie dzierży brand MG, którego ofertę wybrało już 10 152 klientów. Dla porównania, siostrzane marki Omoda & Jaecoo legitymują się wynikiem na poziomie odpowiednio 5189 oraz 4252 egzemplarzy.

Podziel się ze znajomymi