Omoda wprowadza nową politykę serwisową
W ramach oferty obowiązującej od października w sieci marek Omoda & Jaecoo, w przypadku braku dostawy części zamiennej w ciągu dnia roboczego, następującego po złożeniu zamówienia, klienci indywidualni będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości 20% na wspomniany artykuł.
„Nowa polityka dotyczy części zamówionych i opłacanych przez klientów indywidualnych w autoryzowanych stacjach obsługi Omoda & Jaecoo, niezwiązanych z naprawami gwarancyjnymi oraz likwidacją szkód wykonywaną z tytułu ubezpieczenia
Warto odnotować fakt, że sieć Omoda & Jaecoo liczy aktualnie niemal pięćdziesiąt autoryzowanych stacji obsługi. Tymczasem jak wynika z lektury raportu IBRM Samar, do końca września chińscy producenci sprzedali nad Wisłą łącznie 28 945 nowych osobówek. Palmę pierwszeństwa w segmencie dzierży brand MG, którego ofertę wybrało już 10 152 klientów. Dla porównania, siostrzane marki Omoda & Jaecoo legitymują się wynikiem na poziomie odpowiednio 5189 oraz 4252 egzemplarzy.