Przemek Kossakowski promuje markę BAIC
BAIC to jeden z lepiej znanych graczy, którzy należą do segmentu chińskich samochodów osobowych. W tym roku firma chce sprzedać około pięciu tysięcy aut. W promocji azjatyckiej marki nad Wisłą pomóc ma generalnemu importerowi współpraca z Przemysławem Kossakowskim.
Przemysław Kossakowski zasłynął jako podróżnik, dziennikarz oraz działacz na rzecz osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi. W ramach współpracy z importerem „ambasador marki” otrzymał egzemplarz modelu BAIC BJ60, który przyda się podczas realizacji materiałów o tematyce podróżniczej i terapeutycznej. Samochód zbudowany na ramie dysponuje czterocylindrowym silnikiem benzynowym 2.0 z technologią mikrohybrydową (267 KM/406 Nm). Mierzy 5040 milimetrów długości i 1925 mm wysokości. Na podkreślenie zasługują również takie parametry jak prześwit (215 mm) oraz maksymalna głębokość brodzenia (750 mm).
Tymczasem jak wskazuje cykliczny raport IBRM Samar, od początku bieżącego roku zarejestrowano łącznie 10 253 nowe osobówki producentów chińskich, z czego aż 3178 to auta sprzedane w kwietniu. Liderem segmentu pozostaje MG, do którego należy udział przekraczający czterdzieści procent. Na BAIC-a postawiło natomiast 1260 klientów, co daje temu graczowi czwartą lokatę za Omodą i Jaecoo. Co ciekawe, obie marki z portfolio koncernu Chery Holding Group promuje w Polsce zawodnik Barcelony, Wojciech Szczęsny.