Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1747901390991 3.0.14

Przemek Kossakowski promuje markę BAIC

Ciekawostki
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
28 Maj '25
Przemek Kossakowski promuje markę BAICŹródło: BAIC

BAIC to jeden z lepiej znanych graczy, którzy należą do segmentu chińskich samochodów osobowych. W tym roku firma chce sprzedać około pięciu tysięcy aut. W promocji azjatyckiej marki nad Wisłą pomóc ma generalnemu importerowi współpraca z Przemysławem Kossakowskim.

Przemysław Kossakowski zasłynął jako podróżnik, dziennikarz oraz działacz na rzecz osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi. W ramach współpracy z importerem „ambasador marki” otrzymał egzemplarz modelu BAIC BJ60, który przyda się podczas realizacji materiałów o tematyce podróżniczej i terapeutycznej. Samochód zbudowany na ramie dysponuje czterocylindrowym silnikiem benzynowym 2.0 z technologią mikrohybrydową (267 KM/406 Nm). Mierzy 5040 milimetrów długości i 1925 mm wysokości. Na podkreślenie zasługują również takie parametry jak prześwit (215 mm) oraz maksymalna głębokość brodzenia (750 mm).

Źródło: BAIC

Tymczasem jak wskazuje cykliczny raport IBRM Samar, od początku bieżącego roku zarejestrowano łącznie 10 253 nowe osobówki producentów chińskich, z czego aż 3178 to auta sprzedane w kwietniu. Liderem segmentu pozostaje MG, do którego należy udział przekraczający czterdzieści procent. Na BAIC-a postawiło natomiast 1260 klientów, co daje temu graczowi czwartą lokatę za Omodą i Jaecoo. Co ciekawe, obie marki z portfolio koncernu Chery Holding Group promuje w Polsce zawodnik Barcelony, Wojciech Szczęsny.

Podziel się ze znajomymi