Wojciech Szczęsny promuje Omodę i Jaecoo
Piosenkarka MaRina oraz znany bramkarz Wojciech Szczęsny rozpoczynają współpracę reklamową z chińskimi markami Omoda i Jaecoo. Wydarzenie zbiega się w czasie z premierą rynkową modelu Jaecoo 7 Super Hybrid.
Współpraca z MaRiną (Marina Łuczenko-Szczęsna) i Wojciechem Szczęsnym obejmuje wykorzystanie wizerunku w kanałach telewizyjnych, internecie, mediach społecznościowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. W połowie roku pojawi się druga odsłona kampanii, która towarzyszy wejściu modelu Omoda 9 SHS. Pomysłodawcy akcji liczą na to, że dzięki zaangażowaniu gwiazd ze świata sportu i popkultury wzrośnie rozpoznawalność marek z grupy Chery Automobile, które zadebiutowały w naszym kraju latem ubiegłego roku.
Tymczasem według raportu IBRM Samar, w lutym bieżącego roku rejestracje samochodów osobowych producentów chińskich zamknęły się wynikiem 2130 egzemplarzy, co uznać można za nowy rekord miesięczny. Łącznie z wolumenem styczniowym na nasze drogi wyjechało zaś 4213 aut reprezentujących motoryzację zza Wielkiego Muru. Najwięcej pojazdów sprzedali kolejno dealerzy marek MG, Jaecoo, Omoda, BAIC oraz BYD.