Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1751270616637 3.0.14

Marka Chery wchodzi do Europy. Zaczęła od Polski

Ciekawostki
Zdjęcie autora - Rafał ŻaglewskiRafał Żaglewski
15 Lip '25
Marka Chery wchodzi do Europy. Zaczęła od PolskiŹródło: Chery

Producent crossoverów Tiggo nie zwalnia tempa. Pod koniec czerwca marka Chery ujawniła ceny swoich modeli w Polsce, a także zaprezentowała się dziennikarzom w Grecji oraz Rumunii. Ponadto wzięła udział w międzynarodowym zlocie miłośników samochodów na Wyspach Brytyjskich.

Gwiazdą stoiska Chery podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood był model Tiggo 8. Sprzedaż SUV-a klasy średniej wystartuje na rynku brytyjskim we wrześniu. Wśród potencjalnych rywali „ósemki” wskazać można takich graczy jak chociażby Volkswagen Tayron, Skoda Kodiaq czy Hyundai Santa Fe. W gamie produktowej przewidziano hybrydę Plug-in, która w trybie elektrycznym zapewnia teoretyczny zasięg do 90 kilometrów, oraz odmianę spalinową 1.6 T-GDI (147 KM/275 KM).

Źródło: Chery

Chery Tiggo 8 – ceny w Polsce:

  • Essential 1.6 T-GDI (147 KM): od 149 900 złotych
  • Prestige 1.6 T-GDI (147 KM): od 159 900 złotych
  • Essential 1.5 PHEV (279 KM): od 169 900 złotych
  • Prestige 1.5 PHEV (279 KM): od 179 900 złotych
Źródło: Chery

Pierwsze salony marki Chery działają już m.in. w Warszawie, Krakowie czy Bielsku-Białej. Jak zapowiedziała centrala, do końca lipca otwartych zostanie jedenaście punktów sprzedażowo-serwisowych, zaś do końca roku sieć dealerska liczyć ma 30 placówek. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że w Polsce powstało centrum dystrybucji części, a standardowa pomoc drogowa obejmuje transport, zakwaterowanie i odstawienie pojazdu po naprawie.

Oprócz Polski i Wielkiej Brytanii marka Chery wchodzi z ofertą do takich krajów jak Grecja, Rumunia, Węgry, Czechy oraz Portugalia. Kolejne lokalizacje poznamy przed końcem bieżącego roku. Warto dodać, że grupa Chery Automobile Co. Ltd. dotychczas budowała swoją pozycję na Starym Kontynencie w oparciu o linię samochodów Omoda i Jaecoo. Natomiast z myślą o podboju rynku hiszpańskiego reaktywowano markę Ebro, pod którą kryją się zmodyfikowane wersje Tiggo 7 oraz Tiggo 8.

Podziel się ze znajomymi