Nowa Toyota Corolla Cross w polskich salonach
Do 23 sierpnia w salonach dealerskich Toyoty trwa akcja z serii Dni Otwarte, która promuje wejście na rynek nowej wersji modelu Corolla Cross. Od kilku tygodni samochód dostępny jest w ramach oferty przedsprzedażowej.
Jak pamiętają Czytelnicy naszego bloga, Toyota Corolla Cross w poliftingowej wersji produkcyjnej weszła do oferty w połowie maja bieżącego roku z cenami od 141 600 złotych po rabacie. Na uwagę zasługują między innymi nowe elementy stylistyczne przedniego pasa, lepsze wyciszenie kabiny pasażerskiej oraz szerszy zakres wyposażenia standardowego przy utrzymaniu cen katalogowych na poziomie poprzednika. Crossover japońskiej marki oferuje seryjnie chociażby 17-calowe felgi aluminiowe, cyfrowy panel zegarów, multimedia z ekranem dotykowym 10,5” i nawigacją online, bezprzewodową ładowarkę do smartfonów oraz podgrzewane fotele.
Nowa Toyota Corolla Cross 2025 – ceny wersji (promocja):
- Comfort 1.8 Hybrid (140 KM): 141 600 złotych
- Comfort 2.0 Hybrid (180 KM): 150 300 złotych
- Style 1.8 Hybrid (140 KM): 153 200 złotych
- Style 2.0 Hybrid (180 KM): 161 900 złotych
- Style 2.0 Hybrid (180 KM) AWD-i: 171 600 złotych
- Tour de Pologne 1.8 Hybrid (140 KM): 153 200 złotych
- Tour de Pologne 2.0 Hybrid (180 KM): 161 900 złotych
- Tour de Pologne 2.0 Hybrid (180 KM) AWD-i: 171 600 złotych
- GR Sport 2.0 Hybrid (180 KM): 173 600 złotych
- GR Sport 2.0 Hybrid (180 KM) AWD-i: 183 300 złotych
- Executive 2.0 Hybrid (180 KM): 176 500 złotych
- Executive 2.0 Hybrid (180 KM) AWD-i: 186 200 złotych
Jak poinformowała toyotowska centrala, w ramach przedsprzedaży zamówiono łącznie 1344 samochody. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się wersje wyposażeniowe Style i Executive, które stanowią odpowiednio 53 oraz 27 procent zamówień. Ciekawostką jest również fakt, że pierwsze miejsce w rankingu popularności zajmuje konfiguracja 2.0 Hybrid (180 KM) z napędem na przednie koła. Często wybierane odmiany kolorystyczne to odcienie Metal Stream, Massive Grey oraz biel Platinum White Pearl. Ta ostatnia stanowi około trzynastu procent dotychczasowej sprzedaży.