Nowy Lexus ES 2025 – cena
Najnowsze dzieło japońskich inżynierów Lexusa dostępne jest w klasycznej wersji hybrydowej lub jako samochód z napędem elektrycznym w dwóch odmianach silnikowych. W ramach oferty przedsprzedażowej ES ósmej generacji kosztuje od 260 tys. złotych.
Jak pamiętają nasi Czytelnicy, o modelu nowy Lexus ES pisaliśmy w naszym blogu pod koniec kwietnia bieżącego roku, gdy już było wiadomo, że prestiżowa limuzyna z Kraju Kwitnącej Wiśni trafi do Polski. W aktualnej ofercie dostępne są egzemplarze w wersji wyposażeniowej Prestige albo z klasycznym, samoładującym się napędem hybrydowym 2.5 (ES 300h/201 KM), albo elektrycznym jako wariant ES 350e (77 kWh/224 KM) lub ES 500e (75 kWh/343 KM).
Klienci mają do wyboru trzy opcje kolorystyki wnętrza oraz paletę złożoną z siedmiu lakierów nadwozia. W ramach aktualnej oferty przewidziano uwzględniającą rabat cenę bazową od 260 tys. złotych. Na wyposażenie standardowe składają się elementy takie jak m.in. dziewiętnastocalowe felgi aluminiowe, ogumienie 235/55, elektrycznie otwierana pokrywa bagażnika, tapicerka z perforowanej ekoskóry, dach panoramiczny, przednie fotele z funkcją podgrzewania i wentylacji, multimedia z ekranem dotykowym o przekątnej 14 cali oraz zestaw dziesięciu głośników. Szczegóły patrz konfigurator Lexus ES.
Nowy Lexus ES 2025 – ceny wersji:
- Prestige 300h (2.5/201 KM): 260 100 złotych
- Prestige 300h (2.5/201 KM) E-Four: 314 900 złotych
- Prestige 350e (77 kWh/224 KM): 329 900 złotych
- Prestige 500e (75 kWh/343 KM) Direct4: 354 900 złotych
Regularna cena katalogowa bazowej wersji to 299 900 złotych. Tymczasem jak wskazuje raport IBRM Samar, do końca sierpnia Japończycy zarejestrowali nad Wisłą łącznie prawie dziesięć tysięcy nowych samochodów, co w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza wzrost o 4,95 procenta. W rankingu marek premium Lexus zachowuje piąte miejsce, plasując się za Volvo, którego ofertę wybrało dotychczas około 12,7 tys. użytkowników.