BMW i7 (2022): cisza jak makiem zasiał
Wyczekiwana z dużym zainteresowaniem limuzyna BMW o napędzie elektrycznym przechodzi testy akustyczne, które mają pomóc uczynić ten model najbardziej komfortowym w całym dorobku bawarskiego producenta.
Spodziewane późną wiosną bieżącego roku, BMW i7 ma według niemieckiego koncernu zapewniać średnie zużycie energii na poziomie około 19,5-22,5 kWh. Ostatnie testy przedprodukcyjne „elektryka” koncentrowały się na pomiarach właściwości akustycznych i chęci wyeliminowania niepożądanych odgłosów jazdy, szumu toczenia opon oraz pracy układu napędowego. Kierowca i pasażerowie będą mogli rozkoszować się w kabinie błogą ciszą albo też ustawić „ścieżkę dźwiękową” zaprojektowaną we współpracy z Hansem Zimmerem.
Przy okazji warto zwrócić uwagę na zdjęcia, jakie zrobiono prototypowemu i7 podczas testów w laboratorium. Samochód marki BMW skrzętnie oklejono folią maskującą, jednak uważny obserwator i tak zwróci uwagę m.in. na duże wloty powietrza w panelu przedniego pasa, przymrużone oczy reflektorów oraz na szeroką maskę silnika z wyraźnymi liniami przetłoczeń.
Bliższe informacje dotyczące wersji napędowych, osiągów oraz zasięgu nie są jeszcze znane. Wiarygodne źródła twierdzą jednak, że najbardziej wydajna odmiana będzie w stanie pokonać na jednym ładowaniu akumulatorów dystans nawet powyżej 600 kilometrów.
Listę tegorocznych nowości produktowych, które szykują w swojej ofercie marki niemieckie, znaleźć można w artykule TUTAJ