Jeep Wrangler jako elektryk
Prototyp całkowicie elektrycznego Wranglera przyspiesza od 0 do 97 km/h (60 mil) w 2 sekundy. Silnik o mocy 625 KM i 1125 Nm momentu obrotowego współpracuje z sześciobiegową, manualną przekładnią.
Premiera koncepcyjnego elektrycznego Wranglera Magneto 2.0 odbyła się podczas wielkanocnego spotkania fanów marki „Moab Easter Jeep Safari” w stanie Utah. Nowy projekt wizualnie nawiązuje do swojego poprzednika z 2021 roku. Amerykański producent skoncentrował się na poprawie aspektów technicznych auta.
Jeep Wrangler Magneto – dane techniczne
Układ napędowy Wranglera Magnato 2.0 składa się z czterech akumulatorów o łącznej pojemności 70 kWh. W porównaniu do pierwszej wersji z 2021, moc Magnato 2.0 prawie podwojono do 625 KM, a moment obrotowy wynosi 1150 Nm. Nietypowo dla samochodu elektrycznego, układ napędowy współpracuje z sześciobiegową, manualną przekładnią. Terenowa konfiguracja podwozia obejmuje również przednią oś Dynatrac 60 Pro-Rock i masywną oś tylną Pro-Rock Dynatrac 80, blokadę obu osi, niestandardowy wał napędowy oraz terenowe zawieszenie.
W trakcie wydarzenia zaprezentowano również inne modele koncepcyjne m.in takie jak: Gran Cherokee Trailhawk 4xe, Jeep 41 w stylu retro oraz pick-upa Jeep Bob, który stanowi połączenie Wranglera i Gladiatora. Tegoroczny zlot entuzjastów amerykańskiej marki odbywa się w dniach 9-17 kwietnia.
Sprawdź konfigurator Jeep oraz test zelektryfikowanego modelu Jeep Wrangler 4xe w Autokatalog.pl.

Konfiguruj
Konfiguracja
Gotowe