Nowe BMW i5 kombi (2024) w oku obiektywu
Łowcy zdjęć szpiegowskich zauważyli na torze Nurburgring prototypową wersję elektrycznego BMW i5 kombi. Jedynym zamaskowanym elementem karoserii jest tył nadwozia, które skrywa bagażnik o nieustalonej jeszcze pojemności.
Na chwilę obecną dane techniczne wersji nadwoziowej BMW i5 Touring nie są znane. Przypuszczamy jednak, że do oferty trafią te same konfiguracje jak w przypadku sedana, czyli BMW i5 eDrive40, które dysponuje silnikiem umieszczonym przy tylnej osi (340 KM/400 Nm), a także BMW i5 M60 xDrive (601 KM/795 Nm). Ten drugi, czteronapędowy wariant zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy, a teoretyczny zasięg oscyluje zależnie od wyposażenia między 455 a 516 kilometrów. Energia gromadzi się w „baterii” mającej pojemność 81,2 kWh netto.
BMW i5 sedan kosztuje na polskim rynku od 345 000 złotych. Informacje o modelach szykowanych do premiery rynkowej znaleźć można na stronie Autokatalog.pl w sekcji poświęconej zdjęciom szpiegowskim.