Chery ma już 1 procent rynku w Polsce
Generalny importer chińskiej marki pochwalił się aktualnymi wynikami sprzedaży nad Wisłą. W listopadzie dealerzy Chery wydali 431 nowych samochodów osobowych, co stanowi około jednego procenta całego rynku motoryzacyjnego w Polsce.
Warto podkreślić, że Chery oficjalnie zadebiutowało nad Wisłą pod koniec czerwca bieżącego roku. Ostatnio chińska marka jest na fali wznoszącej. W sierpniu dealerzy współpracujący z tym brandem sprzedali 86 nowych aut, we wrześniu 145, w październiku 221, zaś w listopadzie – 431 sztuk. Co ciekawe, łączny wynik azjatyckiego gracza wynosi na chwilę obecną dziewięćset cztery rejestracje. Największym zainteresowaniem kupujących cieszy się Chery Tiggo 8, które skusiło 446 użytkowników.
Jak informuje centrala, sieć Chery na polskim rynku liczy dwadzieścia trzy salony. Nowe lokalizacje oddano do użytku w Szczecinie, Gliwicach, Radomiu oraz we Wrocławiu. Tymczasem według raportu IBRM Samar, do końca listopada chińscy producenci sprzedali w naszym kraju około 39,3 tys. nowych osobówek. Liderem segmentu jest MG, które legitymuje się wolumenem rzędu 13,1 tys. rejestracji. Chery zajmuje natomiast siódmą pozycję, wyprzedzając m.in. Forthinga oraz Geely.

