Nowe Audi Q3 – ceny
Do oferty na polskim rynku wchodzi Audi Q3 nowej, trzeciej generacji. Gamę otwiera wyceniona na kwotę 188 900 złotych wersja 1.5 TFSI z technologią mild hybrid (150 KM). Zamówienia na bestsellerowego SUV-a będzie można składać latem br.
Zaledwie kilka dni temu światło dzienne ujrzało nowe Audi Q3, a generalny importer już ujawnił ceny modelu w Polsce. Początkowo gama produktowa obejmować będzie dwa warianty benzynowe TFSI o mocy 150 lub 265 KM (ten ostatni z napędem quattro) oraz dwulitrowego diesla TDI, który uzyskuje 150 koni mechanicznych oraz maksymalnie 360 niutonometrów momentu obrotowego. Ceny katalogowe poszczególnych wersji prezentują się następująco.
Nowe Audi Q3 (2025) – ceny w Polsce:
- 1.5 TFSI (150 KM) S tronic: od 188 900 złotych
- 2.0 TDI (150 KM) S tronic: od 205 900 złotych
- 2.0 TFSI (265 KM) quattro S tronic: od 260 900 złotych
Jak ujawniła centrala, nieco później do oferty trafi hybryda Plug-in (272 KM) z akumulatorem o pojemności 25,7 kWh i zasięgiem do maksymalnie 120 kilometrów w trybie elektrycznym. Gamę uzupełniają lakiery – od standardowych metalicznych (4060 złotych) przez perłowe, aż po opcje z palety Audi Exclusive (20 010 zł). Nowością jest zieleń Sage.
Do nowego Q3 można zamówić pakiet promocyjny Comfort (cena: 10 430 zł), który zawiera między innymi zestaw Audi phone box, wzmocnienie sygnału LTE, pilot bramy garażowej, fotele sportowe obszyte tkaniną Impressum, aplikacje z matowego aluminium, trzystrefową klimatyzację automatyczną z ogrzewaniem przednich foteli oraz system oświetlenia Ambiente plus. Z kolei klientów szukających dodatkowych emocji za kierownicą zainteresować może wyceniony 3700 złotych pakiet Dynamic. Zawarto w nim sportowe zawieszenie, funkcję Audi drive select, czerwone zaciski hamulców oraz możliwość generowania dźwięku silnika w kabinie.
Pakiet Technology (koszt 10 710 zł) składa się natomiast z takich elementów jak chociażby adaptacyjny asystent prędkości, wspomaganie parkowania plus z kamerą cofania, kluczyk komfortowy, czterokierunkowe podparcie lędźwiowe, automatycznie przyciemniane lusterka oraz szyby z izolacją akustyczną. Tymczasem jak wynika z raportu IBRM Samar, do końca maja br. zarejestrowano na polskim rynku nieco ponad 12,4 tys. nowych osobówek spod znaku pierścieni. Audi pozostaje liderem segmentu premium, zapewniwszy sobie udział rzędu 21,95 procenta.