Czy nowa promocja MG skusi klientów?
Według stanu na koniec października, już ponad 11,5 tysiąca polskich klientów wybrało w bieżącym roku ofertę marki MG. Czy najnowsza akcja promocyjna przełoży się na jeszcze lepsze wyniki sprzedaży chińsko-brytyjskiego gracza? Dostępność aut jest ograniczona.
W segmencie chińskich samochodów dużo się ostatnio dzieje. Nowych klientów chce zwabić do salonów chociażby marka MG, oferująca wybrane modele o napędzie benzynowym i hybrydowym z bonusem w postaci gratisowej karty na paliwo, którego powinno wystarczyć na przejechanie 10 tys. kilometrów. Partnerem akcji jest sieć Orlen. Promocja obejmuje wyszczególnione konfiguracje MG HS, ZS oraz MG3 wyprodukowane przed sierpniem 2025 roku, czyli takie, którym kończy się ważność homologacji EU (stan na 31 grudnia 2025).
Szczegółowych informacji na temat promocji – wraz z listą wyłączeń – udzielają pracownicy salonów marki MG w Polsce. Dostępność aut jest ograniczona. Tymczasem jak wynika z aktualnego raportu IBRM Samar, do końca października producenci chińscy sprzedali nad Wisłą przeszło 34 tys. fabrycznie nowych osobówek. Pierwsze skrzypce gra właśnie MG, którego dealerzy obsłużyli dotychczas 11 781 klientów. W czołówce rankingu figurują ponadto tacy gracze jak Omoda (6089 sztuk), Jaecoo (4961) oraz BYD (4420).

