911 GT2 RS Clubsport 25: powstanie 30 sztuk
Porsche Motorsport świętuje 25-lecie Manthey-Racing GmbH limitowanym modelem zaprojektowanym z myślą o jeździe po torze.
Manthey-Racing GmbH założona w 1996 roku przez kierowcę wyścigowego Olafa Mantheya, ściśle związana od początku z marką Porsche, może pochwalić się wieloma sukcesami na torach wyścigowych.
Limitowana edycja 911 GT2 RS Clubsport 25, podobnie jak model Porsche 935, bazuje na modelu 911 GT2 RS Clubsport napędzanym sześciocylindrowym silnikiem twin-turbo o pojemności 3,8 litra i mocy 700 KM. Wyróżnikiem auta jest umieszczona centralnie chłodnica, zapewniająca optymalny przepływ powietrza oraz stałą temperaturę w szerokim zakresie prędkości. Ponadto dwa duże otwory wentylacyjne, oddzielone przegrodą odprowadzają powietrze przez dach do tylnego skrzydła. Centralnie umieszczony kanał NACA zlokalizowany przy logo Porsche, zapewnia świeże powietrze w kabinie. W poszerzonych nadkolach znajdują się pionowe otwory wentylacyjne oddzielone poziomą listwą w typowych dla 911 GT3 R Manthey kolorach. Tył pojazdu cechuje szeroki tylny spojler z nowymi płytami bocznymi i wspornikami przypominającymi łabędzią szyję, który tworzy jedność z nadwoziem. Manthe zoptymalizował projekt dyfuzora, który stanowi podstawę układu wydechowego. Dwie rury umieszczone centralnie oraz wloty powietrza z tyłu pojazdu nadają mu sportowego sznytu.
Charakterystycznym elementem 911 GT2 RS Clubsport 25 jest oświetlenie w postaci wyścigowych reflektorów z czterema paskami, które wywodzą się z modelu 911 RSR biorącego udział w Le Mans. Wnętrze, w tym klatka bezpieczeństwa, zostały przejęte z 911 GT2 RS Clubsport i są zgodne ze standardami FIA.