Hyundaie Kona oraz i40 wzywane do serwisu
W wybranych egzemplarzach obu modeli południowokoreańskiej marki może wystąpić usterka objawiająca się zwiększonym oporem pedału hamulca oraz włączeniem lampki ostrzegawczej.
W wybranych egzemplarzach obu modeli południowokoreańskiej marki może wystąpić usterka objawiająca się zwiększonym oporem pedału hamulca oraz włączeniem lampki ostrzegawczej.
W wybranych egzemplarzach miejskiego SUV-a koreańskiej marki może dojść do nagłego wyłączenia silnika oraz zapalenia się lampki MIL (z powodu wygenerowania kodu DTC P0087). Ponadto mogą wystąpić trudności z uruchomieniem jednostki napędowej.
Kona to produkowany od 2017 roku crossover zaliczany do segmentu B. W 2021 roku auto przeszło facelifting. Sprawdziliśmy Hyundaia Konę Electric w słabszej wersji 136 KM.
Ten, bazujący na platformie Hyundaia i20 II generacji, crossover zadebiutował w 2017 roku. Nazwa Kona pochodzi od regionu na Hawajach. Na uwagę szczególnie zasługuje topowa wersja wyposażenia N Line.
W wybranych egzemplarzach modelu Hyundai Kona EV (OS EV) może wystąpić zwarcie w celi zestawu akumulatorów wysokiego napięcia. Kampania naprawcza obejmie w Polsce ponad 100 samochodów.
Nabór wniosków do rządowego programu „Mój elektryk” ruszył 12 lipca br. W programie dopłat dostępne są wszystkie elektryczne modele Hyundai: Kona Electric z roku produkcji 2020, zmodernizowana Kona Electric 2021, Ioniq Electric oraz Ioniq 5.
Ta wiadomość ucieszy wielu fanów usportowionych wersji aut. Pierwsze egzemplarze modelu Kona N trafią do klientów w drugiej połowie 2021 roku.
Kona N jest napędzana turbodoładowanym 2,0-litrowym silnikiem T-GDI o mocy 280 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 392 Nm.