Volvo wykryło usterkę w hybrydach Plug-in
Wybrane modele Volvo wyposażone w napęd spalinowo-elektryczny z wtyczką mogą być podatne na przegrzanie ogniw akumulatora wysokonapięciowego w sytuacji, gdy „bateria” pozostaje w stanie pełnego naładowania.
Wybrane modele Volvo wyposażone w napęd spalinowo-elektryczny z wtyczką mogą być podatne na przegrzanie ogniw akumulatora wysokonapięciowego w sytuacji, gdy „bateria” pozostaje w stanie pełnego naładowania.
Prawie czterysta samochodów szwedzkiej marki obejmie akcja serwisowa, którą zorganizowano po wykryciu nieprawidłowości w działaniu hamulca. Zachodzi obawa, że urządzenie może całkowicie odmówić kierowcy posłuszeństwa.
Ten flagowy sedan szwedzkiej marki, w produkcji jest od 8 lat i najlepsze czasy ma już za sobą. Można przypuszczać, że Volvo S90 nie będzie miało następcy, a jeśli nawet, to nie z napędami spalinowymi.
W egzemplarzach Volvo XC40, C40, XC60, S60, V60, V60 Cross Country, S90, V90, V90 Cross Country oraz XC90 (model rocznikowy 2023) może dojść do awarii w module sterowania hamulcami, co wynika z wadliwego oprogramowania sterownika.
Ustalono, że w wybranych egzemplarzach modeli Volvo S60, V60 oraz XC60, jak również Volvo S90, V90 i XC90 oraz S90L zasilanych akumulatorem wysokiego napięcia, może dojść do utraty napędu podczas jazdy, gdy akumulator jest rozładowany.
W wybranych egzemplarzach aut szwedzkiej marki może dojść do zatrzymania pracy silnika w sytuacji, gdy moduł informacyjny kierowcy (DIM) wskazuje zasięg 150-250 kilometrów do wyczerpania paliwa.
W Volvo XC90 i S90L Excellence wystąpił problem z obecnością płynu na wyświetlaczu sterowania tylnego siedzenia podczas włączania ekranu sterowania przedniego siedzenia pasażera. Zachodzi ryzyko obrażeń.