Volvo wykryło usterkę w hybrydach Plug-in
Wybrane modele Volvo wyposażone w napęd spalinowo-elektryczny z wtyczką mogą być podatne na przegrzanie ogniw akumulatora wysokonapięciowego w sytuacji, gdy „bateria” pozostaje w stanie pełnego naładowania.
Wybrane modele Volvo wyposażone w napęd spalinowo-elektryczny z wtyczką mogą być podatne na przegrzanie ogniw akumulatora wysokonapięciowego w sytuacji, gdy „bateria” pozostaje w stanie pełnego naładowania.
Prawie czterysta samochodów szwedzkiej marki obejmie akcja serwisowa, którą zorganizowano po wykryciu nieprawidłowości w działaniu hamulca. Zachodzi obawa, że urządzenie może całkowicie odmówić kierowcy posłuszeństwa.
W egzemplarzach Volvo XC40, C40, XC60, S60, V60, V60 Cross Country, S90, V90, V90 Cross Country oraz XC90 (model rocznikowy 2023) może dojść do awarii w module sterowania hamulcami, co wynika z wadliwego oprogramowania sterownika.
Model V90, to największe kombi w gamie Volvo, kontynuujące wieloletnią tradycję tej marki w produkcji tego typu aut. Najmocniejszą odmianą Volvo V90 jest T8 Recharge, czyli hybryda typu plug-in o mocy aż 455 KM.
Ustalono, że w wybranych egzemplarzach modeli Volvo S60, V60 oraz XC60, jak również Volvo S90, V90 i XC90 oraz S90L zasilanych akumulatorem wysokiego napięcia, może dojść do utraty napędu podczas jazdy, gdy akumulator jest rozładowany.
W wybranych egzemplarzach aut szwedzkiej marki może dojść do zatrzymania pracy silnika w sytuacji, gdy moduł informacyjny kierowcy (DIM) wskazuje zasięg 150-250 kilometrów do wyczerpania paliwa.
Zadebiutowało w 2016 roku jako odmiana kombi klasycznej limuzyny S90. W 2019 roku do oferty dołączyła hybryda typu plug-in, nosząca oznaczenie Recharge.