Volvo wykryło usterkę w hybrydach Plug-in
Wybrane modele Volvo wyposażone w napęd spalinowo-elektryczny z wtyczką mogą być podatne na przegrzanie ogniw akumulatora wysokonapięciowego w sytuacji, gdy „bateria” pozostaje w stanie pełnego naładowania.
Wybrane modele Volvo wyposażone w napęd spalinowo-elektryczny z wtyczką mogą być podatne na przegrzanie ogniw akumulatora wysokonapięciowego w sytuacji, gdy „bateria” pozostaje w stanie pełnego naładowania.
Volvo XC60 występuje w Polsce w trzech wersjach silnikowych – jako 250-konna miękka hybryda oraz z hybrydą plug-in o mocy 350 KM bądź 455 KM. Podczas pierwszych jazd przeprowadzonych na polskich drogach sprawdziliśmy, jak spisuje się bazowe wydanie szwedzkiego SUV-a.
Szwedzka marka lubi sprawiać niespodzianki! Dobrym tego przykładem jest wydany dziś nieoczekiwanie komunikat na temat zmian produktowych, które niebawem zostaną wprowadzone w gamie bestsellerowego Volvo XC60.
Prawie czterysta samochodów szwedzkiej marki obejmie akcja serwisowa, którą zorganizowano po wykryciu nieprawidłowości w działaniu hamulca. Zachodzi obawa, że urządzenie może całkowicie odmówić kierowcy posłuszeństwa.
XC60 to strzał w dziesiątkę szwedzkiej marki i jej najlepiej sprzedający się model. Druga generacja Volvo XC60 ma już wprawdzie 7 lat, jednak wciąż jest jedną z najmocniejszych pozycji w segmencie SUV-ów premium.
Ustalono, że w wybranych egzemplarzach modeli Volvo S60, V60 oraz XC60, jak również Volvo S90, V90 i XC90 oraz S90L zasilanych akumulatorem wysokiego napięcia, może dojść do utraty napędu podczas jazdy, gdy akumulator jest rozładowany.
XC60 to w gamie Volvo średniej wielkości SUV, który odniósł ogromny sukces rynkowy. W ubiegłym roku do oferty dołączyły hybrydy typu plug-in o zwiększonym zasięgu.
Model XC60 jest prawdziwym bestsellerem sprzedażowym Volvo. Nic dziwnego, gdyż druga generacja modelu jest bardzo dopracowana i konkurencja ma się czego bać.