Do działania Auto Katalogu wymagane jest włączenie obsługi JavaScriptu

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana. Proszę skorzystać z innej przeglądarki.

1758269668620 3.0.14

Ostatnie publikacje

1z2
Dacia Bigster – trochę więcej niż Duster

Dacia Bigster – trochę więcej niż Duster

Dla jednych jest tylko rozciągniętym Dusterem, dla innych całkiem nowym i większym modelem. Jednak, jak nie patrzeć, Dacia Bigster to pełnoprawny, kompaktowy SUV, dobrze wyposażony i wyceniony. W naszym teście Bigster z miękką hybrydą i napędem 4x4.

Dacia Bigster mild hybrid 130 4x4. To więcej niż SUV (film)

Dacia Bigster mild hybrid 130 4x4. To więcej niż SUV (film)

Dacia Bigster traktowana jest jako SUV dla rodziny. Z pewnością takie postrzeganie nie jest chybione. Egzemplarz, który sprawdzamy podczas długodystansowego testu ma jeszcze atut w postaci napędu na wszystkie koła. W kolejnej części postanowiliśmy zweryfikować, czy 4x4 na klapie bagażnika to tylko dumny napis, czy wyrażenie możliwości terenowych pojazdu.

Dacia Bigster i Dacia Duster. Nowe wersje silnikowe (film)

Dacia Bigster i Dacia Duster. Nowe wersje silnikowe (film)

Dacia Bigster oraz Dacia Duster jeszcze w tym roku doczekają się nowych odmian silnikowych. Dzięki nim rumuńskie SUV-y nie tylko będą miały więcej koni mechanicznych pod maskami, lecz także staną się wyjątkowe w porównaniu z rynkowymi konkurentami.

Dacia Bigster - alternatywa dla konkurencji z Chin

Dacia Bigster - alternatywa dla konkurencji z Chin

Efekt nowości działa. Atrakcyjny stylistycznie Bigster budzi duże zainteresowanie na drogach. Nie jest doskonały, ale to nowy hit sprzedaży i to mimo rosnącej konkurencji z Chin. Europa powinna mu kibicować, zanim ostatecznie skapituluje w walce z chińczykami.

Dacia Bigster. To będzie kolejny hit rumuńskiej marki

Dacia Bigster. To będzie kolejny hit rumuńskiej marki

Dacia Bigster to kompaktowy SUV, który w 2025 roku uzupełnił gamę modelową producenta z siedzibą w rumuńskiej miejscowości Mioveni. Samochód dostępny jest wyłącznie ze zelektryfikowanymi silnikami i z napędem na przód lub na obie osie. Podczas pierwszych testów na polskich drogach mieliśmy okazję sprawdzić, jak spisuje się hybryda o mocy 156 KM i z napędem na przód.

1z2
Następna

Marki